dags för uppdatering

Okej nu var det ett tag sen jag skrev här..  Så... Helgen var toppen.. på lördagen bara slappade jag och lill grabben medans Pappa var och åkte cross. Sedan begav vi oss till mormor på blåbärspaj. Mmmm så gott!! Sedan blev det mys i soffan... Mycket trevligt! =)


Söndagen drog vi till öob där vi inskaffade oss utebelysning. Två jättefina lampstolpar och självklart en massa onödiga prylar som massa godis.. he he.. Men ack så gott det är.. Vi färdades vidare till bergvikköpcentra där vi handlade mammakläder åt mig. Har juh växt ur precis allt!! Kläder som jag hade i nionde månaden med Gabbe e för små nu. Och jag har tre månader kvar!!! Ahhh jag kommer bli enorm!! Så gick resan vidare in till stan där vi skyndade oss in på mitticity och köpte en ny radio till köket.. Och sedan var det full sula till Filipstad för att eventuellt fynda på markanaden.. Vi kom juh dit rätt så sent så de flsta stånd höll på att packa ihop men det blev ändå några påsar i handen. När vi väl kom hem var vi sååååååå trötta, vi la lilla busföret och bänkade oss framför teven beställde oss pizza och kröp ihop, det var en svenskfilm men som vanligt så somnade jag..

Igår hade pappsen en pappadag så han var hemma med oss, det var jätte mysigt som en extra lång helg. Det e så underbart att ha gubben hemma. Älskar dig så! Så det blev en massa lek och så pysslade vi lite  här hemma, målade lite i köket osv. och vid fyra tiden åkte vi till mormor som passade Gabriel medans jag var till Ewa och sa upp mitt städjobb, visade runt Melissa som tog över det. Sedan när vi gick hem somnade Gabriel i vagnen och vaknade inte förrän kl 5 i morse.. Så den här dagen har vi inte planer för än men hoppas vädret håller så vi får gå ut och leka lite.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Sara! Grattis till bebis nr 2!, ser att du också ska ha kring årsskiftet :) Hoppas allt så långt gått bra och du mår fint/Camilla

2009-09-11 @ 18:09:45
URL: http://vitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0