tandläkaren

Så då var det dags för det första tandläkare besöket för Gabriel. Klockan 11.00 idag sätter vi oss i stolen på folktandvården. 
Hoppas han får en bra tandläkare! Som fegisen jag är är jag livrädd för tandläkaren. Men det kan jag tacka folktandvården i hagfors för. Idag går jag hos en privat tandläkare. Och det går hur bra som helst. Tandläkare Lindgren är hur profissionell som helst. Så det blir noga övervakning på han/hon av hönsmamman idag. ingen får skrämma lillen som de skrämmde mig!

Sedan beger vi oss av till mormor som ska bjuda på lunch. Gott att slippa laga mat. =) Tack mormor.


Vi glömde skriva att farmor fyllde år igår. men vi glömde inte att gratta henne. Men grattis igen farmor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0